Domalux podsumowuje 2015 rok

13 stycznia 2016, 12:30

Trzy nowe produkty, a ponadto nowy kompleksowy system olejów do podłóg drewnianych Domalux Professional oraz udział w największych w branży targach Budma i Drema – tak w skrócie można podsumować miniony rok. Jaka jest recepta na tak dynamiczny rozwój? – Nieprzerwana praca nad markami oraz ciągłe poszerzanie asortymentu – zdradza przedstawiciel marki Domalux.

Nowości produktowe

Bezdyskusyjnie najbardziej przełomową nowością w asortymencie jest system olejów do podłóg drewnianych Domalux Professional. Kompleksowy zestaw uzupełniających się produktów tworzą: Olej do podłóg drewnianych dostępny w najszerszej na rynku gamie 25 różnorodnych kolorów, Olej renowacyjny, a także Mydło i Zmywacz do pielęgnacji powierzchni wcześniej olejowanych.

Ponadto tylko w poprzednim roku marki Domalux i Domalux Professional wprowadziły trzy unikalne nowości: Lakier Poliuretan Aqua 2S MAT Domalux Professional, Domalux Alkilak w wersji półmat i Domalux Alkosol – farba do podłóg drewnianych. Wprowadzone nowości pozwalają uzyskać modne rozwiązania w kolorach, które zadowolą podążających za trendami.

Wszystkie produkty marek, zarówno nowe, jak i te będące w asortymencie od lat, dostępne są w nowych, praktycznych opakowaniach z odświeżonymi graficznie etykietami. Oprócz zmiany grafiki opakowań na bardziej nowoczesną, czytelną i przejrzystą, wprowadzane zostały także zmiany w rodzajach i wielkościach opakowań.

Aktywna marka

W mijającym roku przedstawiciele marek Domalux i Domalux Professional byli obecni – w roli wystawcy i sponsora – na największych targach branżowych: Budmie i Dremie. Swoją ofertę każdorazowo prezentowali na wspólnym stoisku ze Stowarzyszeniem Parkieciarzy Polskich. Domalux na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA 2015 był dodatkowo Sponsorem Generalnym Międzynarodowych Mistrzostw Polski Parkieciarzy. Podczas Międzynarodowych Targów Maszyn i Narzędzi dla Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego DREMA 2015, Domalux również pełnił rolę sponsora głównego (tym razem Strefy Parkietu organizowanej przez SPP). Dodatkowo podczas Gali z okazji XV-lecia SPP, która towarzyszyła targom Drema, koncern PPG – konkretnie marki Domalux i Domalux Professional – został wyróżniony za wieloletnią współpracę, zaangażowanie i wkład w działalność organizacji.

O nowościach i bieżących wydarzeniach z życia firmy można było przeczytać na nowych stronach internetowych: www.domalux.pl, www.domaluxprofessional.pl.

Tagi